ראשי » חללי עבודה משותפים » חללי עבודה מעוצבים והשפעתם על סביבת העבודה

חללי עבודה מעוצבים והשפעתם על סביבת העבודה

חללי עבודה מעוצבים הם חלק בלתי נפרד מהשינויים החדים שעברו ועוד עוברים על עולם העבודה בשנים האחרונות – לא עוד משרדים קטנים וחנוקים, אלא משרדים פתוחים, צבעוניים, מעוצבים ויפים, שמעודדים יצירתיות ושיתוף פעולה וכן גורמים לעובדים להיות שמחים יותר כשהם מגיעים למשרד.

לחללי עבודה מעוצבים יש השפעה רבה על סביבת העבודה ועל שביעות הרצון, והם יכולים לתרום רבות לפרודוקטיביות של הארגון.

ארגונים שמחפשים למקסם את היעילות, הפרודקטיבית והרווח של הארגון, ירוויחו לא מעט מחלל עבודה גמיש, שמעוצב עם מותג ריהוט מתקדם ומעודד יצירתיות, טכנולוגיה ושביעות רצון.

למה חללי עבודה מעוצבים הם כל כך משמעותיים? קבלו כמה השפעות חשובות של חללי עבודה מעוצבים על סביבת העבודה ועל פרודוקטיביות העובד!

 

עיצובים גמישים שתורמים לפרודוקטיביות

חללי עבודה מסורתיים מיועדים לשימוש מאוד ברור, כזה שלא משתנה – קיוביקל שבו העובד מבצע את עבודתו ותו לא. המודל הזה כבר ממש לא תקף בחללי העבודה המודרנים והמעוצבים, שמטרתם להתמודד עם כל האתגרים העסקיים העכשוויים והדינמיים. היום חללי עבודה הם מודולרים וגמישים ומתאימים את עצמם לצרכים של העובד המודרני.

ניתן למצוא חללי עבודה המרוהטים במותג ריהוט מתקדם, ספות, פופים ופינות עבודה שמאפשרים לצוותים לעבוד ביחד, לכל עובד אינדיווידואלי למצוא את הפינה שלו וכן גם לעודד יצירתיות בפגישות וישיבות עבודה. העובדה כי הריהוט מודולרי מאפשרת להזיז את הרהיטים ולהתאים אותם ביחד או בנפרד במגוון דרכים בהתאמה לאופי הדינמי של העבודה.

 

עיצוב המבוסס על צרכי העובד

חלק בלתי נפרד מהעבודה היום הוא עבודה בצוות וסביבת עבודה שמבוססת על שיתופי פעולה, אך עדיין יש צורך בפרטיות ובריכוז. היום חללי עבודה הצטיידו במותג ריהוט מתקדם ומציעים מיקס של חללים פרטיים, סמי-פרטיים וחללים פתוחים לחלוטין, כך שכל אחד יכול למצוא את הפינה שמתאימה לאופי העבודה שלו באותו יום או בהתאם לפרויקט עליו הוא עובד. ההשפעה  על סביבת העבודה היא מופלאה, שכן כל עובד יכול למצוא את האזור שמאפשר לו להיות הכי פרודקטיבי (בין אם הוא מעדיף שקט מוחלט, או דווקא אוהב לעבוד עם רעש של פטפוט באוזניים).

 

חללי עבודה ששמים את הדגש על בריאות ולייף סטייל

היום זה ידוע שכדי שעובד יהיה מרוצה ממקום העבודה ויוכל לעבוד שעות רבות בכיף, הוא צריך את האווירה המתאימה לכך. ככל שחללי עבודה מעוצבים ישימו את הדגש גם על בריאות, כך ההשפעה על סביבת העבודה תהיה גדולה יותר. למשל, בחירה במותג ריהוט מתקדם המציע ריהוט ארגונומי המאפשר ישיבה נוחה ובריאה לגב.

פינות עבודה בעמידה, למי שמעוניין להפסיק לשבת כל כך הרבה שעות; תאורה טבעית שטובה לעיניים ולמצב הרוח; עציצים שתורמים גם הם לתחושה של שביעות רצון ועוד. כל אלו תורמים למצב הרוח, מונעים עייפות, עוזרים לבריאות הגוף ועוד, ויש להם השפעה רבה על עבודה.

תפריט
דילוג לתוכן