ראשי » חללי עבודה משותפים בנתניה » חללי עבודה בנתניה – גם באזור השרון

חללי עבודה בנתניה – גם באזור השרון

מדוע טרנד חללי עבודה המשותפים מצליח כל כך בנתניה?

פגשנו את איל ראובן, מנכ"ל רשת חללי העבודה המשותפים dogether לראיון מסקרן. 

רוני גבריאל שדה 

היא קרובה לים, יש בה תנופת בנייה של מיטב יזמי הנדל"ן, אזור התעשייה שלה נמצא בהתפתחות מרשימה ולא פלא שחברות הייטק רבות מזהות את הפוטנציאל האדיר שלה ומייצאות שלוחות אליה היישר מתל אביב וערי המרכז. על פי הנתונים נראה כי נתניה נהנית בשנים האחרונות מהגירה חיובית וגם טרנד חללי העבודה המשותפים לא פסח עליה, בדומה לאחת השחקניות המובילות בתחום-  dogether. יצאנו לבקר בסניף עיר ימים- נתניה של dogether ופגשנו את מנכ"ל הרשת, איל ראובן, לראיון מסקרן המעניק הצצה לאקוסיסטם בנתניה. נקודת המוצא: שווה לכם לבקר.

 

ממוקמים בנתניה- מרגישים חו"ל

חלל העבודה המשותף של רשת dogether בעיר ימים, נתניה מעביר את התחושה הכי קרובה לחו"ל שניתן למצוא בישראל בכלל ובנתניה בפרט. הוא ממוקם בקומות 9-10 במגדל העסקים עיר ימים, הסמוך לקניון עזריאלי עיר ימים ומשקיף לים, כבר בלאונג' אפשר ליהנות מניחוחות של קפה משובח כמו של דיוטי פרי, עמדות OPEN SPACE חמות וקבועות, מרחב יוקרתי וענק לקיום פגישות שהופך בשעות הערב ועל פי הזמנה מראש לחלל הדרכות עם מערכת סאונד מתקדמת, המכיל מאות אנשים. עם יד על הלב- מה עוד יזם או בעל חברת הייטק יכול לבקש? אה וכמובן שאם שכחנו להביא איתנו ארוחה מהבית ליום העבודה, קניון עזריאלי הממוקם במרחק 2 דקות מהמשרד יעשה לנו את העבודה ואפילו יקדים את השליח של ג'ולט.

 

"עיר אחת, לפחות 4 שפות, קהל מאוד מגוון"

"הקמנו את חלל העבודה המשותף עיר ימים בנתניה מתוך ראייה עתידית וחדשנית שהעיר הזאת יודעת למשוך אליה הייטק ויזמות מכל הארץ. נתניה היא למעשה ,קונקטורית", עיר המחברת את מרכז הארץ עם אזורי השרון והצפון ועושה "נטוורקינג" בין אוכלוסיות רבות. בסניף נתניה תשמעו הכי הרבה שפות, יש את הקהל של היזמים שעלו מצרפת, קהל דוברי אנגלית ורוסית, עברית- כמובן, אבל בעסקים כמו בעסקים- כולם לומדים לשדר על אותה שפה כשצריך", מסביר לנו איל ראובן, מנכ"ל dogether.

 

"תוך חודשים ספורים מיום ההשקה הגענו לתפוסה מלאה"

כמובן שלא ויתרנו על סיור בין משרדי dogether בסניף עיר ימים נתניה, על מנת לתהות על קנקנם של היזמים במקום ושם המשחק – גיוון. בפרוזדור אחד אפשר לפגוש חברת השמה למקצועות ההייטק, יזמי טכנולוגיה וחדשנות, מעצבת פנים המתמחה בשטחים מסחריים, צמד יועצי נדל"ן שלא מפסיקים לעשות מינגלינג וסוגרים עסקאות בין ארוחות הצהריים ועוד. "מהרגע שהשקנו את סניף dogether עיר ימים נתניה הצלחנו להגיע תוך חודשים ספורים לתפוסה מלאה, ידענו לענות על הצורך של בעלי חברות, יזמים ועצמאים להתמקם בחלל עבודה יוקרתי, בעל מנעד רחב של תחומי עיסוק ופוטנציאל לסגור עסקאות תוך כדי תנועה", מסביר לנו ראובן "בניגוד לאווירה בחללים אחרים, אצלנו קהילת הלקוחות נשארת זמן רב יותר מהממוצע של חצי שנה", הוא מסביר.

 

במבט קדימה:  אירועים לעידוד יזמות, עסקים לצד עשייה חברתית

בשיחה עם ראובן הוא מספר לנו שמיד לאחר החגים סניף נתניה של רשת חללי העבודה המשותפים dogether  צפוי ליזום ולארח אירועים תוכן רבים, כך למשל מסתמן שיתוף פעולה עם האגף לפיתוח עסקי של עיריית נתניה, מרצים בתחומי שיווק, עסקים ויזמות ואפילו שיתוף פעולה עם עמותת יוניסטרים, הפועלת לעידוד יזמות חברתית וטכנולוגית בקרב בני נוער, במסגרתו יארח המקום אירוע הרצאות של מנכ"לים מובילים במשק, מפגשי יזמים צעירים, ועידות משקיעים ועוד.

תפריט
דילוג לתוכן