ראשי » חדרי ישיבות להשכרה » כיתות להשכרה

כיתות להשכרה

כיתות לימוד להשכרה בראשון לציון ונתניה  

מתעניינים בהשכרת כיתות לימוד?
הינה כמה דברים שחשוב לדעת

אם אתם מחפשים חלל לקיים בו שיעורים לכיתה, אנחנו בדוגדר מציעים לכם להשכיר כיתות לימוד המתאימות בדיוק בשבילכם. במתחמים שלנו בראשון לציון ובנתניה תוכלו למצוא כיתות להשכרה המתאימות לכל הצרכים של התלמידים והמרצים – עיצוב מרשים של הכיתה, ריהוט נוח, תאורה טובה וכל הציוד הטכני שאתם זקוקים לו כדי לקיים את השיעור שלכם.

בדוגדר יש כיתות לימוד להשכרה במתכונת שעתית, חודשית או לכל פרק זמן אחר המתאים לכם. המתחמים שלנו נמצאים במיקומים נוחים בראשון לציון (מתחם קניון עזריאלי ראשונים) ובנתניה (מגדל עיר ימים). נוסף על המיקום הנוח תוכלו ליהנות במתחמים שלנו גם מהפי אוור, כיבוד בשפע, פינת קפה איכותית ומהשתתפות באירועים של קהילת דוגדר. הזמינו עוד היום כיתות להשכרה בראשון לציון ובנתניה דרך אתר דוגדר.

דאגנו לתכנן את הכיתה המודולרית כך שתספק מענה למגוון רחב של סגנונות עבודה.
הנה כמה אופציות שחשבנו עליהם.. מה סגנון העבודה שלך ?

דיברנו מספיק עבודה. מה עם קצת אירוח?
לב המתחם – הלאונג' שלנו.
כל מה שצריך כדי שתוכלו לארח ולהתארח – מטבח מאובזר בשתיה חמה, שתיה קרה ונשנושים.

מרחבי עבודה בלוקיישנים מנצחים

נתניה – עיר ימים

מיקומו האטרקטיבי של מגדל העסקים עיר ימים מעניק נגישות מקסימלית לצירי התנועה המרכזיים בנתניה ובמרכז הארץ, לנתיבי איילון ולתחנת הרכבת. רק 24 דקות מכפר סבא, 20 דקות מתל אביב, 10 דקות מהרצליה פיתוח, 5 דקות מפארק ההייטק פולג, 5 דקות מתחנת הרכבת בבית יהושוע.

בנוסף, קניון "עיר ימים" מספק לך 360 של חוויות, עם מבחר גדול של חנויות, בתי קפה, מסעדות, חדר כושר וחניה חינם בשפע.

— אפשרויות הישיבה נתניה —

עזריאלי ראשונים

dogether עזריאלי ממוקם ב"מחלף ראשונים", בדיוק מעל תחנת הרכבת על ציר הרוחב 431, בין ראשון לציון ונס ציונה, בין כביש 4 לכביש 6.

dogether בחרה למקם את עצמה במתחם עסקים עזריאלי ראשונים הכולל מגוון מסעדות ושוק אוכל תוסס.
המיקום המרכזי, שפע החנייה, הנגישות הגבוהה לתחבורה ציבורית ולתחנת רכבת "ראשונים" הופכים את מיקומה של dogether לבחירה הנכונה לחברות המובילות בעולם העסקים.

— אפשרויות הישיבה ראשונים —

שאלות נפוצות

תפריט
דילוג לתוכן