ראשי » בלוג » כללי משחק חדשים לעולם חללי העבודה המשותפים

כללי משחק חדשים לעולם חללי העבודה המשותפים

מ- spa day, הפתעות למשרדים, מיטאפים ועד אמנים ב- Happy hour:

רשת dogether  מכתיבה כללי משחק חדשים לעולם חללי העבודה המשותפים ומציבה סטנדרט יוקרתי של פינוקים

 

רוני שדה

לפני כ-4 שנים היא הייתה שחקנית צעירה וספק אנונימית בתחום חללי העבודה המשותפים אך מאז היא לא מפסיקה להפתיע. עושה רושם שרשת חללי העבודה dogether המפעילה את סניפי ראשונים בראשון לציון ועיר ימים בנתניה היא בשורה ליזמים, חברות ועצמאים, המחפשים חלל עבודה מעורר השראה שכל יום בו נראה ומרגיש מיוחד. לא סתם גם Spacenter, האתר המוביל המשווה בין חללי עבודה משותפים דירג אותה לאחרונה במקום הראשון והמכובד יש לציין.

 

שני סניפים, 600 חברי קהילה

משני הסניפים של dogether  עובדים כיום כ-600 חברי קהילה, ותחומי העיסוק? מגוונים. כשאנחנו נהנים מפינת הקפה, המציעה אספרסו משובח וחליטות תה טבעיות, המתאימות למצב הרוח היומי שלנו , אנחנו פוגשים את חברי הקהילה, אחד יזם הייטק בתחילת הדרך, אחרת בעלת חברה לפיתוח אפליקציות, בעלי סוכנויות ביטוח ונדל"ן, עורכי דין ממגוון התמחויות ועוד. בכל רגע ומכל מקום יכול להגיע הלקוח הגדול הבא שלכם לכן גם עמדת הקפה היא לוקיישן אסטרטגי.

אולי ב- happy hour  תפגשו את הכוכב הבא

גם בהפתעות רשת חללי העבודה dogether היא שחקנית נשמה והסטורי שלה מדבר בעד עצמו, המקום הוא הרבה מעבר לחלל משרדים חדשני. רק בשנתיים האחרונות התקיימו ב- dogether SPA DAY, יום שלם של עיסויים בהפתעה לחברי קהילה, ממברים שיש להם ימי הולדת זכו למשרד מקושט, אמנים בתחילת דרכם מתארחים ב- happy hour, אם היה יום חם מידי מנהלת הקהילה חילקה לממברים ארטיקים לפתח המשרד. כמו כן המקום יוזם יריד של יוצרים ואמנים בדיוק כמו בחברות הייטק ומספרים לנו שם שלפני החגים צפוי להתקיים יום יין וגבינות.

 

תוכן איכותי ללא הפסקה

אבל לא הכל מתחיל ונגמר בפינוקים. רשת חללי העבודה המשותפים dogether הפכה בשנים האחרונות גם ליצרנית תוכן ויזמה גם לא מעט מיטאפים שוברי שגרה. כך למשל ערכה הרשת שיתוף פעולה עם ענקית התוכן פנזינג ואירחה הרצאות של מיטב המרצים בישראל, היא גם יזמה כנס בנושא הלוהט קנאביס, כנסי משקיעים, אירועי הייטק ועוד. גם במהלך הסגרים שהכתיבה הקורונה צוות המתחם לא נח לרגע והפיץ תכני ברודקאסט עם מגוון אושיות בתחומי הייטק, יזמות וטכנולוגיה.

לאונץ׳ עיר ימים

תפריט
דילוג לתוכן