ראשי » FAQ – תקנון קהילה

שאלות נפוצות

עדכון שיטת חיוב קרדיטים בחדרי הישיבות

חברי קהילה יקרים,
ברצוננו לעדכן כי החל מתאריך 1.7.23 שיטת חיוב הקרדיטים בחדרי הישיבות תשתנה במערכת.
חיוב של קרדיט 1 יהיה לפי 80 ש״ח.
בהתאם להסכם, כמות הקרדיטים עבורכם -חברי הקהילה הקבועים- לא תשתנה וההפרש יתווסף לכם במערכת באופן אוט׳.

כלל הלקוחות שרכשו בנק שעות יקבלו כמות של 10 קרדיטים נוספים.
ניתן לגשת אלינו למידע נוסף אודות המסלול שלכם.
מודים לכם על ההבנה ומבטיחים להמשיך לתת לכם את השירות המקצועי והאיכותי ביותר שנתנו עד כה.

קהל היעד : כאשר מדובר בקהילה, לא משנה איזה סוג עסק יש לך, אנו שמחים שתצטרף לקהילה שלנו. במתחם תוכל לפגוש מכלול של יזמים, פרילנסרים, סטארט-אפים, אמנים, עסקים קטנים ואפילו חטיבות של תאגידים גדולים. המחיר כולל בתוכו שירותים בתשלום (מים, חשמל, ארנונה) מטבח מאובזר – שתייה חמה וקלה. אינטרנט מהיר שימוש בחדרי הישיבות מכונות צילום והדפסה קבלת דואר וחבילות שירותי ניקיון גישה לכל האירועים שאנחנו מקיימים במסגרת הקהילה שלנו.

גישה למתחם תהיה 24/7 כניסה לחלל המשרדים תתאפשר רק באמצעות קי קארד שתקבל ביומך הראשון, וגישה למשרדך הפרטי תהיה עם מפתח. גודל המשרדים במתחם שלנו נקבע לפי מספר עמדות העבודה ולא לפי מ״ר. המשרדים מותאמים ומעוצבים מראש בדיוק לפי מספר האנשים הרשאים להשתמש בו בכל זמן נתון. החוזה הגמיש מאפשר תמיד לשדרג את גודל המשרד במתחם. ניתן לעשות באמצעות פנייה לצוות המתחם, והם ידאגו לשאר.

צוות המתחם לשרותך בכל יום א׳-ה׳ בין השעות 9:00-18:00.

רשת האינטרנט המהיר שאנו מציעים לחברי הקהילה נמצא תחת השם DG_resident.הגישה לרשת זו תהיה עם סיסמה, והרשת מוגבלת לשימוש בלעדי של חברי הקהילה. אורחים יוכלו ליהנות ולהשתמש ברשת הפתוחה לכולם הנקראת DG_guest. מהירות ה – wifi תלויה במיקומך במתחם, ויכולה להגיע עד למהירות של 100MB. ניתן לבצע חיבור עם כבל רשת, שיגיע למהירות של עד 100MB. סיסמה לרשת ניתן לקבל אצל מנהלת הקהילה. במידה ונתקלת בבעיה בחיבור האינטרנט ניתן לפנות לצוות המתחם בצורה ישירה.

על מנת להתחבר למכונת הצילום וההדפסה יש להתקין את הדרייבר המתאים – כד להתקין את הדרייבר עליכם לגשת למנהל הקהילה, או להוריד את הדרייבר מה הלינק הזה  ולהתקין אותו. כדי שהמערכת תזהה אתכם ותתקצב לכם את מכסת העמודים יש לגשת למנהל הקהילה ולהירשם במערכת, מנהל הקהילה ירשום את הפרטים שלכם ותוכלו להתחיל להשתמש במכונה. המדפסת שלנו נקראת Black כשרוצים להדפיס בשחור לבן, ונקראת Color כשרוצים להדפיס צבעוני. את ההדפסה עושים באמצעות כרטיס Dogether אותו תקבלו ממנהל הקהילה, את הכרטיס מעבירים על קורא הכרטיסים מצד ימין של המכונה, ולאחר מכן לוחצים על הדפסה. לאחר שתשלחו חומר להדפסה, יקפוץ לכם חלון בו תכניסו את מספר הטלפון שלכם, לאחר מכן תיגשו למכונה תעבירו את הכרטיס והחומר יודפס. ניתן להדפיס חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם.

משרד פרטי של אדם 1 – יקבל מכסה חודשית של 100 הדפסות שחור לבן + 30 צבעוני.

במשרד משותף של 2 אנשים ומעלה תהיה תוספת של 50 שחור לבן ו 10 צבעוני למשתמש.

מכסת הדפים מתאספת בכל חודש.

מכסה נוספת של דפים תהיה בעלות של 35 ש״ח למכסה של מינ׳ 100 הדפסות שחור לבן.

מכסה נוספת של דפים תהיה בעלות של 30 שקלים למינ׳ 10 הדפסות להדפסה צבעונית.

הניחו את הדפים כשהחומר המודפס מופנה כלפי מעלה, העבירו את הכרטיס שלכם ולחצו על לחצן ה׳צילום׳. לאחר מכן לחצו על לחצן הפעולה הירוק. ניתן לצלם חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם.

הניחו את הדפים כשהחומר המודפס מונח כלפי מעלה, או הניחו את החומר בתוך המכונה כשהחומר המודפס כלפי מטה. העבירו את הכרטיס האישי ולחצו על לחצן ה׳צילום׳, מצד שמאל תבחרו בלחצן המסמל סריקה, לחצו על לחצן ה ׳Folder׳ ולאחר מכן על לחצן ה ׳Scan׳. החומר ישלח ישירות לכתובת המייל שלכם בקובץ PDF. ניתן לסרוק חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם.

הניחו את הדפים כשהחומר המודפס מופנה כלפי מעלה, העבירו את הכרטיס האישי שלכם ולחצו על לחצן ה׳צילום׳, מצד שמאל של המכונה תבחרו בלחצן המסמל FAX. הקישו את מספר הטלפון אליו תרצו להעביר את הפקס ולחצו על לחצן הפעולה הירוק. ניתן פקסס חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם. חבר קהילה במשרד פרטי יכול להשתמש ולהביא למשרדו את מכונת הצילום האישית שלו.

אנשי השירות שלנו ישמחו לעזור בכל בעיה או תקלה. פתיחת קריאת שירות תתבצע דרך צוות המתחם יש להפנות את הבקשה במייל או בהודעה

אנשי השירות העומדים לרשותכם.

  1. הנדימן
  2. איש רשת ומחשוב
  3. מנעולן
  4. צבעי
  5. חשמלאי

עלות קריאת שירות הינה בסך 250 שח + מע״מ.

העלות תגבה לאחר סיום הקריאה וטיפול מלא של התקלה.

תנאים:

חבר קהילה אשר בתקופת שהותו העביר הפנייה באופן ישיר – טלפון נייד או דוא״ל של מתעניין פוטנציאלי לאחד המסלולים הרשומים מעלה באמצעות דוא"ל או הודעת סמס, והמתעניין חתם הסכם שירותים לאחד מהמסלולים של החברה. במידה והמתעניין נקלט במתחם למשך חודשיים מלאים ורצופים לפחות (ממועד תחילת ההסכם) – אזי לאחר חלוף חודשיים ממועד תחילת ההסכם, חבר הקהילה יהא זכאי לתגמול בהתאם לקטגוריה ולסכום התגמול הרלבנטי, כפי שמפורט לעיל. חבר הקהילה יקבל סמס לנייד ובו גיפט כארד לניצול אחד מהרשתות המופיעות בכרטיס.

סוגי המסלולים והתגמול בגינן:

סוג המסלול                                       סכום התגמול בגיפט כארד חד פעמי בש"ח

אופן ספייס                                                          100 ש״ח

עמדה קבועה                                                       150 ש״ח

משרד פרטי – 1 עד 5 עמדות                                 250 ש״ח

משרד פרטי 6 עד 8                                              300 ש״ח

חברת גדולה 10 עמדות ומעלה                               500 ש״ח

מתעניין/הפנייה אשר היו קיימים במאגר החברה במהלך 6 חודשים שקדמו למועד שליחתם ע"י חבר הקהילה, לא יזכו בתגמול לפי מבצע זה.

החברה זכאית לשנות בכל עת את גובה המענק או תנאי המבצע או לבטל את המבצע כולו או חלקו בכל עת, לפי שיקול דעתה הבלעדי, מבלי שלמי מהמשתתפים תהיה כל טענה ו/או דרישה כלפי החברה.
לשאלות ובירורים יש לפנות בדוא"ל eyal@dogether.co.il.
החברה שומרת לעצמה את הזכות שלא להעניק את המענק למשתתף, במידה ויימצא שמי מהם נהג במרמה ו/או שלא בדרך שנקבעה בתקנון זה.
הסעיפים נועדו לנוחיות בלבד ולא יעשה בהם שימוש לפרשנות האמור בתקנון זה.
בכל מקרה של סתירה או אי התאמה כלשהי בין הוראות תקנון זה לבין פרסומים אחרים בדבר המבצע, תגברנה הוראות תקנון זה, לכל דבר ועניין.

כל משרד יגיע עם שולחן, כסא וארונית. במידה ותרצה לבצע שינוי בתכולת המשרד או להוסיף ציוד משלך תוכל לפנות לצוות המתחם והם ישמחו לסייע לך.

שינויים מלבד הציוד במשרד לא יתאפשרו אלא באישור צוות המתחם בלבד. על מנת לאפשר כניסה של אור טבעי לחלל המשרדים, לא נאפשר להציב דברים במשרד מעל לקו הקיר הפנימי.

כל הדבקה/תוספת/התקנה/תלייה על קיר המשרד או הזכוכית תהיה באחריות חבר הקהילה.

על החבר הקהילה להחזיר את מצב המשרד כפי שקיבל אותו כאשר הוא ריק מכל ציוד מלבד התכולה השייכת לחברה.

אירועים וכנסים של חברי הקהילה – אנחנו מאד מקדמים כאשר חברים מארחים או מארגנים אירועים במתחם שלנו! כדי להעביר אירוע במתחם, פנה לצוות הקהילה שלך עם פרטים על האירוע שלך (תאריך ומספר המשתתפים). אם אתה מארח אירוע במתחם הנה כמה הנחיות חשובות : אם האירוע מכיל אלכוהול, אף אחד מתחת לגיל החוקי מותר לשתות אלכוהול. כאשר אלכוהול נמכר באירוע (או אם יש דמי כניסה), אלכוהול חייב להיות מוגש על ידי מוזגים מורשים וחבר חייב לקבל רישיון זמני / רישיון / ביטוח אירוע. אם כל משתתף משתתף בתכנון ו / או באירוע, אדם זה ייראה כמחזיק האירוע ויש לחתום על הסכם האירוע, שלח מידע עם רקע על האירוע ומנהל הקהילה שלך יספק לך את ההסכם. על בעל האירוע לתת רשימת משתתפים לצוות הקהילה לפחות 3 שעות לפני האירוע. רק אנשים הרשומים ברשימת המשתתפים יהיו רשאים להיכנס לאירוע.

שימו לב: לעתים קרובות יש דמי ופיקדונות אבטחה הקשורים לאירועים, המשתנים לפי מיקום. מותאם לבעלי משרד פרטי בלבד. כנסים ואירועים במתחם חלק בלתי נפרד מהקהילה שלנו, שילוב של אירועים תכניות לחברים על בסיס קבוע. מה בתפריט : happy hour זוהי מסורת והזדמנות נהדרת לפגוש חברי קהילה נוספים במתחם אחרים בסביבה רגועה ומהנה. ארוחת צהריים ולמידה (אירועים בחסות חבר שבו הם מציגים את המוצר או רעיון לצד ארוחת צהריים חינם). זוהי דרך מצוינת לקדם את המוצר שלך לרשת הבניין שלך. אירועים חיצוניים , לעתים קרובות אנו מקדמים בברכה מארחים חיצוניים כדי להביא את הרשתות שלהם למרחבים שלנו. המארח נדרש לחתום על הסכם האירוע החיצוני שלנו, יחד עם שליחת צוות Dogether לרשימת המשתתפים לפני האירוע. ביטוח עבור המשתמשים במתחם.

ניקיון המתחם מתחיל בשעות הבוקר ומסתיים בשעות הערב בימים א׳-ה׳. ימי ו׳ בשעות הבוקר בלבד.

ניקיון המשרד באופן יסודי יהיה אחת לשבוע וניקוי פחי האשפה ופינוי כוסות יהיה בכל סוף יום.

חברים חדשים יכולים לגשת למשרד החדש שלהם החל מהשעה 09:00 ביום הראשון.

חברים שעוזבים חייבים לעשות זאת לפני השעה 16:00 ביום העסקים האחרון בחודש (לפי הסכם החברות).

ניתן להזמין דרך האזור האישי באתר האינטרנט שלנו, מכסת הקרדיטים החודשית לשימוש תהיה ע״פ סוג המשרד. עלות הזמנה תחושב על פי קרדיטים, תלוי בשעת ההזמנה וסוג החדר. שעות הפיק יהיו בימי א׳ – ו׳ בין השעות 10:00-16:00 בין השעות האלו כל חצי שעה תחושב כ -1 קרדיט. ובחדר ישיבות הגדול (מגדלור) חצי שעה תחושב כ -1.5 קרדיט. שיטת חישוב הקרדיטים: קרדיט 1 = 60 ש״ח. משרד פרטי – יקבל 10 קרדיטים וכל שותף נוסף יקבל תוספת של 2 קרידטים. כלומר משרד של שלושה יהיו זכאים ל 10+4 סה״כ 14 שעות. ניתן לבטל/לשנות חדר עד 60 דק׳ לפני מועד קיום הפגישה. ניתן לחרוג בקרדיטים נוספים מעבר למכסה החודשית בתוספת תשלום. מכסת הקרדיטים היא חודשית ואינה ניתנת לצבירה. במידה וחרגת מהמכסה החודשית, תחויב על כך באופן אוט׳ בחשבונית החודשית ע״פ זמן השימוש.

במידה ואבד הכרטיס, לצרכי ביטחון, אנא פנה לצוות המתחם בהקדם האפשרי על מנת להנפיק לך כרטיס חדש. עלות הנפקה של כרטיס חדש תהיה בעלות של 20 ש״ח, ותחויב בחשבונית החודשית. במידה ונמצא הכרטיס הישן תקבל את כספך בחזרה.

במשרדים הפרטיים ובאזורים המשותפים/תאי טלפון במתחם ניתן לנהל שיחות טלפון. אנא הקפידו לא לנהל שיחות טלפון במסדרון ובכך לא להפריע לשאר חברי הקהילה.

הלוגו יונפק על ידנו בצבע אחיד. על חבר הקהילה לשלוח במייל לצוות המתחם קובץ pdf ״וקטור״. החברה מתחייבת עד חודש מרגע ההזמנה לספק ולהתקין את הלוגו על דלת הכניסה של המשרד החדש.

במידה ובוצע שינוי של מיקום המשרד יוסר הלוגו, ויש להודיע לצוות המתחם על מנת להציב לוגו חדש. שינוי עיצוב הלוגו או הזמנת כמות נוספת תהיה כרוכה בעלות של 30 ש״ח.

הודעה על עזיבה תהיה ע״י מתן הודעה בכתב, שוטף + 30 בתום חודש השכירות שבו נמסרה ההודעה ובחלוף חודש שכירות נוסף לאחר מכן.

לדוגמא נמסרה הודעה באחד הימים בין ה -1 ל 31- לינואר, תסתיים השכירות, ביום ה – 28 לחודש פב׳, שלאחריו. הודעה על עזיבה תהיה עד השעה 18:00 של אותו יום העסקים.

מכתבים וחבילות יוחסנו בדלפק הקבלה בחדר הדואר. אנו כבר נדאג למיין את הדואר האישי שלך, והודעה על דואר שהגיע תתקבל ע״י צוות המתחם בהקדם האפשרי. לאחר קבלת ההודעה, ועל מנת לשמור על סדר אנא דאג לאסוף את הדואר מוקדם ככול האפשר. צוות המתחם אינו דואג למשלוח חבילות או דואר. שינוי במבנה הסכם ההצטרפות ההסכם אינו מותאם אישית; עם זאת, הנה כמה מקרים שבהם ניתן לערוך שינויים שם החברה על ההסכם החברה העיקרית של החברה חתימה מורשה אם ברצונך להוסיף על החברות שלך מכל אחת מהסיבות הנ"ל, שלח פניית תמיכה למנהל הקהילה.

הפקדת דמי פיקדון זהו נוהג רגיל לכל החברים, ויוחזר אליך בסוף הסכם החברות שלך עד 60 ימים. ההפקדה היא חודש תשלום nהשכירות החודשית שלך.

דמי הרישום עבור חברים הוא 99 ש״ח תשלום חד פעמי. משרד משותף מ 3 עמדות ומעלה ישלמו 199 ש״ח חד פעמי. התשלום מכסה מסים, רהיטים, לוגו, כרטיס כניסה למתחם, מפתחות וגישה למערכת הזמנות. דמי הרישום אינם ניתנים להחזרה. תשלום עבור משתמש נוסף – אם לחבר קהילה יש מתמחה/עובד זמני במשך כמה חודשים, האפשרות הטובה ביותר היא להוסיף את העובד הזמני על החברות שלהם תמורת תשלום חודשי של 600 ש״ח פלוס מע״מ.

מדיה חברתית (טוויטר, פייסבוק, אינסטגרם) אם קורה משהו מדהים, ספר לנו על כך ואנו יכולים לעשות כמיטב יכולתנו לשתף את הערוצים המתאימים. דוגמאות: חדשות חברה או חברה (למשל ציון דרך מרכזי, סבב גיוס, אישור על ידי פרסום / אזכור עיתונות, פרס וכד ') תמונות של שטח העובדים שלך, תצוגות המשרד שלך, האירועים שלך וכו' הערה: הקפד לתייג אותנו במדיה חברתית כדי שנוכל לאהוב את הפוסטים שלך ולעקוב אחריך!

הניחו את הדפים כשהחומר המודפס מופנה כלפי מעלה, העבירו את הכרטיס האישי שלכם ולחצו על לחצן ה׳צילום׳, מצד שמאל של המכונה תבחרו בלחצן המסמל FAX. הקישו את מספר הטלפון אליו תרצו להעביר את הפקס ולחצו על לחצן הפעולה הירוק. ניתן פקסס חומר גם ללא הכרטיס האישי, על ידי הקשת הקוד האישי שלכם – הקוד האישי שלכם הוא ארבעת הספרות האחרונות של הטלפון שלכם. חבר קהילה במשרד פרטי יכול להשתמש ולהביא למשרדו את מכונת הצילום האישית שלו.

תפריט
דילוג לתוכן