ראשי » הצהרת נגישות

הצהרת נגישות

אתר נגיש מאפשר לאנשים עם מוגבלויות שונות לקבל מידע ולעשות שימוש בכל השירותים המוצעים באתר.
קבוצת מנורה מבטחים רואה חשיבות רבה במתן שירות שוויוני לכלל הלקוחות ובהתאם לכך הושקעו משאבים רבים בהנגשת אתר הקבוצה על מנת להפוך את שירותי האינטרנט שלנו לזמינים גם עבור כלל הלקוחות.

אנו פועלים להנגשת האתר לפי הנחיות הנגישות לאינטרנט ברמה 2 (AA):​

מידע על נגישות האתר

אתר זה עומד בדרישות תקנות שיוויון זכויות לאנשים עם מוגבלות (התאמות נגישות לשירות), התשע"ג 2013.

  • התאמות הנגישות בוצעו עפ"י המלצות התקן הישראלי (ת"י 5568) לנגישות תכנים באינטרנט ברמת AA ומסמך WCAG2.0הבינלאומי.
  • הבדיקות נבחנו לתאימות הגבוהה ביותר עבור דפדפן גוגל כרום.
  • הותקן תוסף נגישות המאפשר שליטה בגודל פונט, נגודיות, רקע, הדגשת קישורים.
  • האתר מספק מבנה סמנטי עבור טכנולוגיות מסייעות ותמיכה בדפוס השימוש המקובל להפעלה עם מקלדת בעזרת מקשי החיצים, TabEnter ,  ו- Esc .
  • מותאם לתצוגה בדפדפנים הנפוצים ולשימוש בטלפון הסלואלרי.

תמיכה טכנית

  • האתר מותאם לגלישה במכשירים ניידים (טלפונים חכמים וטאבלטים) ובמחשבים נייחים/ניידים.
  • האתר נתמך בדפדפן Firefox. במכשירים ניידים ניתן לגלוש באתר בדפדפן גוגל כרום ובדפדפני IOS ואנדרואיד.

הסדרי נגישות:

משרדינו ממוקמים בקניון עזריאלי ראשונים ובמגדל העסקים עיר ימים בנתניה, להלן הסדרי הנגישות כפי שמופיע באתרי הקניון:

להלן דרכי הגישה לקניון ואופן ההתאמה לבעלי מוגבלויות:

  • כל הכניסות לקניון מותאמות נגישות
  • בקניון מעליות נגישות הכוללות מערכת כריזה
  • תאי השירותים נגישים וממוקמים בכל אחת מקומות הקניון
  • שילוט הכוונה מתאים ומתקני נגישות ספציפיים כגון דוכני מזון מותאמי נגישות
  • חניון תת קרקעי מותאם למבקרים בעלי מוגבליות
  • חניות נגישות לאדם עם מוגבלויות – לרכב בעל תג נכה.
  • אזורים נגישים וחניות נכים מסומנות באמצעות אייקון הנגישות הבינלאומי

דרכי פנייה לבקשות והצעות שיפור בנושא נגישות

אנו פועלים כדי לשפר את נגישות שירותי האינטרנט לכלל לקוחותינו, אם נתקלת בקשיים כלשהם בגלישה באתר, נשמח אם תפנו אלינו באמצעות פנייה לרכזת הנגישות בחברתנו, שלי סער, בכתובת הדוא"ל: info@dogether.co.il ואנו נטפל בבעיה בהקדם האפשרי. 

אם נתקבלתם באתר בקובץ שאינו נגיש, נשמח לעמוד לרשותכם לצורך הנגשת המסמכים הדרושים לכם. באפשרותכם לפנות למוקדי שירות הלקוחות בטלפון 2802* או באמצעות כתובות המייל המופיעות בעמוד צור קשר

קישורים שימושיים בנושא הנגשת שירותי אינטרנט:
•    אתר נגישות ישראל > http://www.aisrael.org/Default.asp
•    אתר נגיש לכל > http://www.nagish.co.il

תפריט
דילוג לתוכן